Monday 11 March 2013

Bermula cabaran sem.3





Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia....
Woooo....lama rasanya tidak mencoretkan kata2 di sini. Oopps....terlupa bertanya khabar rakan-rakan seperjuangan....Bagaimana, kalian sihat? Harap2nya kalian semua sihat sejahtera...
Kuliah sudah bermula...Ini bermakna aku perlu pulun menyelesaikan segala tugasan bagi semester ini. Semester ini aku ditemukan dengan lima subjek yang semakin mencabar otak aku untuk terus dikerah.
Wah, semakin sibuklah aku nanti di samping tugas-tugas utama aku di sekolah. Walaubagaimanapun itu semua tidak pernah mematahkan semangat aku untuk terus berjuang demi segulung ijazah....
Ayuh rakan-rakan, teruskan perjuangan kita demi ilmu untuk masa hadapan......


3 comments:

  1. Amin...sudah 2 tahun berlalu mesti mas berjaya...akhirat jgn dilupakan...semoga mas berjaya dlm hidup..amin

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete